20:19 | سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شورای عالی بورس

«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
اصلاح قانون پرداخت سود سهام با قید فوریت انجام می گیرد
به گفته عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، اگر نیاز باشد تا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه، اصلاح قانون تجارت انجام شود به طور حتم با قید فوریت در دستور کار مجلس قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام خواهیم بود.
صاحبخانه شدن مردم با پول کم هم ممکن است
افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار مسکن، مانع سرمایه گذاری و خانه دار شدن همه اقشار جامعه شده است، اما بازار سرمایه و ابزارهای مالی این امکان را برای همه اقشار فراهم می کند تا از طریق طرح فروش متری مسکن در بورس کالا بتوانند با سرمایه های خرد در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کرده و حتی خانه دار شوند؛ امیدوارم این طرح به زودی عملیاتی شود.
عضو شورای عالی بورس: خروج 150 هزار میلیارد تومان دروغ است!
نماد برتر - عضو شورای عالی بورس گفت: صندوق‌هایی که در بورس فعال هستند همه مجوز از سازمان بورس دارند و امکان سرمایه گذاری خارج از بورس را ندارند البته بعید می‌دانم ۱۵۰ هزار میلیاردتومان اعلام شده درست باشد.
راه حل نجات بورس ایران چیست؟
نماد برتر - بازخرید سهام یکی از راه حل احیای بازار سرمایه در این روزها است.
حذف محدودیت فعالیت پرسنل کرگزاری ها در بورس
نماد برتر - محدودیت خرید سهام تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان کارگزاری و افراد تحت تکفل آنها حذف شد و پرسنل کارگزاری ها و بستگان درجه یک آنها می توانند بدون محدودیت در سهام و اوراق با درآمد ثابت و آپشن ها، معامله کنند.
حذف محدودیت فعالیت پرسنل کرگزاری ها در بورس
نماد برتر - محدودیت خرید سهام تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان کارگزاری و افراد تحت تکفل آنها حذف شد و پرسنل کارگزاری ها و بستگان درجه یک آنها می توانند بدون محدودیت در سهام و اوراق با درآمد ثابت و آپشن ها، معامله کنند.
«مادر» مهر تایید گرفت!
نماد برتر - در جدیدترین گزارش حسابرسی شده منتشره از سوی شرکت ویتانا، افزایش بیش از ۲.۳۴۳ میلیارد ریالی درآمد‌های ناشی از فروش و همچنین شناسایی درآمدی ۸۹۹ میلیارد ریالی ناشی از خریدوفروش سهام، تعدیل ۱۴۸ درصدی سود خالص این بیسکوئیت ساز را رقم زد.
انتخاب هیات مدیره برای ...!
نماد برتر - انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت حدود یک ماه دیگر به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد و مشمولان باید برای شرکت در این انتخابات حتما سجامی شوند.
برگزاری انتخابات برای سهام عدالت
نماد برتر - بر اساس اعلام مسوولان، تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.
تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
اعطای مجوز به ۴ شرکت سبدگردان
نماد برتر - معاونت نظارت بر نهادهای مالی با اعطای مجوز به ۴ شرکت سبدگردان موافقت کرد.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
کدام سهم‌ها برای 1400 ارزن هستند
نماد برتر - کارشناس بازار سرمایه با معرفی صنایع برتر در سال جدید، پیش بینی کرد بورس در هفته های آینده با بهبود معاملات همراه و شاخص تا خرداد به محدوده ۱.۷ میلیون واحدی برسد.
خوشبینی آقای رییس ادامه دارد!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس با اشاره به سه گروه از عوامل موثر بر بازار از اعمال اصلاحاتی خبر داد و با خوش بینی به آینده و رد اثر منفی تهدید کاهش دلار ، درخواستی از بانک مرکزی را مطرح کرد .